''Yeni Nesil'' Muhaberat ile COVID-19 sonrasında değişen iş dünyasında, Muhaberat ile dijital hizmetlerimizi buluşturduk.
Kurum içi ve kurumlar arası haberleşmede sunduğumuz hizmetler ile iki konuda çözüm öneriyoruz:
‘’Kağıtsız Ofis’’ ve ‘’Hijyenik Ofis’’
Bu kapsamda; tüm gelen/giden belge, evrak ve materyallerinizin yönetimini gizli, güvenilir, dijital ve hijyenik şekilde gerçekleştiriyoruz.
‘’Yeni Nesil’’ Muhaberat, postalarınızı bize yönlendirmeniz veya bizim adresinizden toplamamız ile başlar.
Bize ulaşan postalarınız, teslimat sırasında kayıt altına alınır.
Sonrasında, tüm postalarınız tercih ettiğiniz şekilde taranır ve size veya ilgili adrese iletilir.
Taranan tüm postalarınız, OCR uyumlu PDF dosyaları olarak kaydedilir.
İşlemi biten postalar içeriğine göre arşivlenebilirler veya güvenli şekilde imha edilebilirler.
Dijital ortama aktarılan belgeler, sizin tercihiniz doğrultusunda sipariş, sözleşme, fatura, dekont vb. türler altında sınıflandırılır.
Tüm kontrolleri yapılan belgeler, belirlediğiniz erişim yetkililerinin ulaşabileceği şekilde mevcut sisteminize veya bulut tabanlı güvenli sistemimize yönlendirilirler.
Belgelerinizi, mevcut sisteminize veya iç sisteminize entegre olabilen, tüm mobil ve masaüstü cihazlardan ulaşabileceğiniz bulut sistemimiz üzerinden kullanımınıza sunuyoruz.